دیبانو::مجله زیبایی و سلامت

هنر زیبایی

روانشناسی فصل ها


این که ما یک فصل خاص را بیشتر از دیگر فصول دوست داشته باشیم، نسیار طبیعی است و در بین افراد این ارجحیت می تواند معانی خاصی از شخصیت آن ها داشته باشد. روشنائی، طول مدت روز، بارندگی، دمای هوا، منظره های طبیعی و رنگ های مختلف همه عواملی هستند که باعث می شوند فردی فصل مشخصی را ترجیح دهد. شما چه فصلی از سال را دوست دارید و این چه معنایی می تواند داشته باشد؟


بهار:

در برخی نقاط دنیا، بهار زمانی است که روزهای کوتاه و تاریک فصل زمستان جای خودش را کم کم به روزهای گرم تر، طولانی تر و منظره های سرسبز می دهد. اگر بهار مورد علاقه شماست، شما فردی هستید که اشتیاق به داشتن تجربه های جدید دارید چرا که فصل بهار نماد تجدیدپذیری و شروع دوباره است.


تابستان:

فصل تابستان مربوط است به روزهای روشن تر ، طولانی تر و گرمتر. اگر این فصل مورد علاقه شماست به این معنی است که شما علاقمند به بیرون رفتن و داشتن یک سبک زندگی فعال هستید. ماه های گرم سال در تابستان زمان مسافرت و لدت بردن از فضای بیرون و مناطق طبیعی است. بنابراین شما به احتمال زیاد فردی برون گرا هستید.


پاییز:

اگر بهار فصل تجدید پذیری و گذر از روزهای سرد و کوتاه به روزهای گرم و طولانی است، پاییز نیز به نوعی فصل گذر و شروع دوباره است اما با تفاوت هایی نسبت به بهار. فرا رسیدن هوای خنک تر در پاییز نشان دهنده تمایل به تغییر است که این می تواند بخشی از شخصیت افرادی باشد که پاییز را بیشتر می پسندند.


زمستان:

اگر روز های سرد زمستان فصل مورد علاقه شما است، این ممکن است شما را فردی درون گرا نشان دهد. پوشیدن یک لباس گرم و پوشیده و دراز کشیدن روی مبل راحتی و صرف کردن یک نوشیدنی داغ ممکن است یک بعد از ظهر مورد علاقه شما را نشان می دهد.


مطالب مرتبط:


8 راه ساده در حفظ سلامت روان و کاهش افسردگی



نظرات  (۱)

۰۹ دی ۹۵ ، ۱۰:۰۹ دخترک ناآرام◕ ‿ ◕
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی