دیبانو::مجله زیبایی و سلامت

هنر زیبایی

چگونه از سلامت پوست خود مراقبت کنیم

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ق.ظ

مراقبت از پوست


مراقبت پوست در مقابل اشعه خورشید در وهله اول می بایست مورد دقت قرار گیرد. در استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب و لوشن با حداقل اس پی اف 15 تا 30 می بایست عادت نمود. به خاطر داشته باشید که اشعه خورشید در ماه های پاییز و زمستان هم قادر است به پوست صدمه وارد کند. اگر از استفاده جداگانه کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده خسته شده اید، می توانید از محصولاتی که هر دو این عملکرد را دارند بهره ببرید.

شستشوی روزانه در صبح و عصر نیز در سلامت پوست بسیار حیاتی است. شستشوی صورت با صابون های مناسب و با کیفیت موجب می گردد لکه های صورت را از بین ببرد. از سوی دیگر تداوم در استفاده از ماسک های  صورت می تواند در سالم و زیبا بودن پوست موثر باشد. باید از استفاده از ماسک های پلاستیکی و برند های نا آشنا خودداری کرد چرا که موجبات صدمه به پوست و آلودگی آنرا به دنبال دارد.

در نهایت میبایست تلاش نمود تغذیه سالم داشت. رژیم غذایی شامل مقادیر زیادی میوه و سبزیجات را باید در برنامه روزانه رژیم غذایی خود قرار داد. مصرف آب کافی در طول روز نیز حائز اهمیت است چرا که کمبود آب بدن، رطوبت از سطح پوست به داخل بدن کشیده شده و موجب خشکی پوست می شود.


نظرات  (۲)

خیلی مفید بود این مطلب
پاسخ:
سپاس از دقتتون

چقدر خوب و جالب! شما باید وبلاگتون رو تو موضوع آزاد به روز کنی که بیشتر خونده بشه. مطالبتون خیلی خوبه.

www.mozooazad.com

پاسخ:
ممنون .وسپاس از راهنمایتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی