دیبانو::مجله زیبایی و سلامت

هنر زیبایی

موثرترین روش برای از بین بردن چربی شکم

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۲۰ ق.ظ

آب کردن چربی شکم


اگر شما هم جزو افرادی هستید که تصمیم دارید بالاخره برای چربی شکم خود فکری کنید و یا اینکه قصد دارید 6 قطعه ماهیچه روی شکم خود را نمایان کنید این پست برای شماست.  در نظر داشته باشید که سوزاندن چربی شکم موجب بوجود آمدن ماهیچه های طبقاتی روی شکم نمی شود بلکه این ماهیچه ها در هر حال به همین شکل وجود دارند اما سوزاندن چربی شکم موجب می گدد که این 6 طبقه ماهیچه نمایان شوند.


اما موثرترین راه برای نمایان ساختن ماهیچه های شکم اینست که باید در روز کالری بیشتری بسوزانید. اگر شما خانمی جوان هستید در این امر مشکلی ندارید اما با افزایش سن میزان انرژی که بدن در هنگام استراحت می سوزاند کمتر می شود. در عین حال ممکن است فعالیت بدنی روزانه نیز با افزایش سن کاهش پیدا کند که مزید بر علت می شود و افزایش چربی شکم را تسریع می کند. پس افزایش فعالیت بدنی روزانه مهمترین قدم برای شروع است. اگر حداقل به مدت نیم ساعت فعالیت بدنی متداوم داشته باشیم بطور قطع مشکل چربی روی شکم برطرف و زیبایی ظاهر قابل دستیابی است.


مطالب مرتبط:

چه مدت پیاده روی باعث کاهش وزن می شود؟

قواعد اساسی از بین بردن چربی شکم

10 خوراکی خارق العاده که چربی شکم را از بین می برند

راهکاری ویژه برای اینکه لاغرتر دیده شویم

آیا قرص های لاغری گارسینیا کامبوجیا واقعاً بدون عوارض هستند؟

خواب کافی یا فعالیت بدنی کافی، کدام ارجحیت دارد؟


نظرات  (۱)

سلام دنبال  شدید لطفااا منم دنبال کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی