دیبانو::مجله زیبایی و سلامت

هنر زیبایی

ملاحظاتی درباره انتخاب رنگ گوشی موبایل

سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ب.ظ


انتخاب رنگ موبایل


در انتخاب رنگ گوشی موبایل بدون تردید سلیقه شخصی نفش اصلی را ایفا می کند. اما خوب است به منظور یک انتخاب دقیق، نکات دیگری نیز مد نظر قرار گیرد. اگر دوست دارید که در حال بازی گیم و تماشای ویدئو، حواستان پرت نشود بهتر است رنگ موبایل خود را مشکی مات و یا خاکستری انتخاب کنید. این دسته از موبایل ها حتی به مرور زمان و در اثر دست خوردگی کم رنگ نمی شوند. چنین موبایلی برای شما یک انتخاب کلاسیک محسوب می شود. اگر شما به رنگی علاقه دارید که نه خیلی تیره باشد و در عین حال توجه زیادی را هم جلب نکند ما به شما رنگ های روشن مثل نقره ای و یا سفید را پیشنهاد می کنیم. این رنگ ها زدگی و خش را هم روی موبایل نشان نمی دهند. اگر یک ظاهر لوکس و خیره کننده برای موبایل تان دوست دارید انتخاب رنگ طلایی می تواند شما را راضی کند. اقرادی که دوست دارند موبایلشان یک شئی یک دست و بدون نفش و نگار باشد رنگ مشکی و یا قهوه ای تیره را انتخاب می کنند. 
اگر هنوز در این رابطه تصمیمی نگرفته اید و انتخاب رنگ موبایلتان برایتان مشکل است کاقیست چشمانتان را ببندید و شکل و ظاهر موبایل خود را با بهترین لباسی که دوست دارید بپوشید در نظر بگیرید. بدون شک این انتخاب برای شما ماندگار تر خواهد بود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی