دیبانو::مجله زیبایی و سلامت

هنر زیبایی

کاربرد وسایل آشپزخانه در آرایش

پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۱ ب.ظ

تکنیک آرایش


بله! این یک پیشنهاد سازنده برای استفاده از وسایل آشپزی در هنگام آرایش کردن است. اگر شما به دنبال طراز کردن ساختار صورت خود با استفاده از خطوط سایه روشن هستید، کشیدن خطوطی عمودی بر روی بینی که مطلقاً و کاملاً مستقیم باشند، راه حل بسیار خوبی است. برای این کار می توانید از یک چنگال کمک بگیرید تا از کاملاً صاف بودن این خطوط اطمینان حاصل کنید. کافی است که چنگال را روی بینی خود قرار دهید تا دو فاصله بیرونی ترمیان شاخک های چنگال را برنزه و سپس فاصله وسطی میان شاخک های چنگال را های لایت کنید. حالا شما یک بینی دارید که احتمالاً آن را از جایی ربوده اید!

بین خودمان بماند که برای کشیدن سایه های بالای چشم هم می توانید از یک قاشق استفاده کنید. قاشق را به طور افقی روی چشم خود بگذارید و سایه را به راحتی بر روی محیط بیرونی آن بکشید. بدین ترتیب می توانید از این که سایه بالای چشم خود را قطعاً بر روی یک منحنی بسیار زیبا کشیده اید اطمینان حاصل کنید.


استفاده از وسایل آشپزی در آرایش


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی