دیبانو::مجله زیبایی و سلامت

هنر زیبایی

قواعد اساسی از بین بردن چربی شکم

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۴ ب.ظ

چربی شکم


داشتن یک شکم خوش فرم در لیست اهداف بسیاری از مردم در هنگام شروع کردن رژیم غذایی یا ورزشی است.اما متاسفانه چربی های شکمی خیلی یک دنده هستند و بسیار دشوار است که آن ها را از دست بدهیم. آنچه در ادامه می آید، قوانینی ساده و اساسی هستند که وقتی تلاش می کنیم چربی های شکم را آب کنیم باید حتماً رعایت شوند. ممکن است شما در کناراین برنامه سنگین تری هم برای خود داشته باشید، اما فراموش نکنید که هر تلاشی بدون این سه قانون اساسی به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

مصرف شکر و کالری های اضافه را قطع کنید

اصلی ترین و مهم ترین مساله برای از دست دادن چربی های شکم این است که مصرف کالری های اضافه را قطع کنید. هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید با وجود یک لایه چربی شکمتان را 6 تکه کنید مگر این که از مصرف کالری بیش از حد ضرورت اجتناب کنید. بدون این اقدام، همه نقشه های بعدی نقش بر آب خواهند بود. رژیم غذایی مورد نیاز شما، باید متناسب با شرایط فیزیکی بدنتان باشد و هیچ وقت فکر نکنید که بدون نیاز به مشورت پزشک، می توانید یک رژیم غذایی موفق را از اینترنت دانلود کنید که کاملاً مناسب شما باشد.

به طور منظم ورزش کنید

نکته مهم این است که بپذیرید هیچ ورزش جادویی وجود ندارد که اختصاصاً چربی شکم شما را بسوزاند. برای این که چربی شکمتان را کم کنید، شما باید یک کاهش وزن در تمام بدنتان را تجربه کنید. بنابراین یک بهترین راه کاهش چربی شکم این است یک فعالیت فیزیکی کامل است که تمام بدنتان را درگیر کند و فرآیند متابولیسم در بدنتان را به مرور زمان بیشتر کند.شنا کردن و دویدن آهسته شما را در مسیر درستی قرار می دهند. پس ادامه بدهید و چشم از هدفتان بر ندارید.

آب بخورید! آب و باز هم آب!

ساده ترین و آسان ترین قانون برای کاهش چربی، آب خوردن است. سرشار بودن بدن از آب، متابولیسم را شدت می بخشد و احساس گرسنگی را سرکوب می کند.


مطالب مرتبط:

برای داشتن عمر طولانی چه کار کنیم؟

نظرات  (۱)

سلام
سایتتون عالیه واقعا
دستتون درد نکنه


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی