دیبانو::مجله زیبایی و سلامت

هنر زیبایی

حدود استفاده از زیور آلات: هر چه کمتر بهتر!

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۲۷ ب.ظ

حدود استفاده از زیورآلات


استفاده از زیور آلات، راهی ایده آل برای نمایش زنده و جذاب استیل و مدل شماست. باید تلاش شود که زیورآلات به نحوی استفاده شوند که به چشم بیایند. بنابراین نباید ظاهرتان را با پوشیدن جواهرات متعدد و در فاصله نزدیک به هم شلوغ کنید. در این رابطه ایده "هر چه کمتر بهتر" به خوبی صدق می کند. 

در واقع بهتر است که قطعات جواهراتمان را یک به یک استفاده کنیم. اما اگر حتما دوست داریم بیشتر از یک قطعه بپوشیم، باید سعی کنیم جواهرات سایز بزرگ را هم زمان به کار نبریم. مثلا گوشواره و یا گردنبند بزرگ سایز و چند لایه مثل تصویری که در این مطلب نشان داده شده را بهتر است در دو روز مختلف به صورت جداگانه بپوشیم چرا که استفاده هم زمان آن ها از زیبایی ظاهر کاسته و در عین حال استیل ما را شلوغ می کند. 

پس هدف اصلی باید این باشد که که قطعات جواهرات را با هم استفاده نکنیم و یا اگر با هم می پوشیم، لااقل از نظر ظاهر و اندازه به هم بیایند و همدیگر را تکمیل کنند که در این حالت ظاهر ما را شلوغ نکرده و جذابیت و زیبایی مدل لباس و چهره ما را تحت تاثیر قرار نمی دهند.

مطالب مرتبط:

نظرات  (۱)

کلا الان دراروپا در حد ظریف زیور الات رو استفاده میکنن اما در کشور ما متاسفانه چشم گیر بودن یه مد شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی