دیبانو::مجله زیبایی و سلامت

هنر زیبایی

هنگام سفر چه زیورآلاتی را با خود ببریم?

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ق.ظ

جواهرات


وقتی برای یک سفر تفریحی - توریستی و یا کاری برنامه ریزی می کنیم همیشه این سوال را هم باید در نظر بگیریم که چه جواهراتی را با خود به همراه ببریم و کدامشان را در در خانه بگذاریم. صد البته چنین تصمیم گیری را نباید به دقایق آخر قبل از حرکت موکول کنیم که ممکن است سفرمان را به اشکال مختلف تحت تاثیر قرار دهد. مهم نیست کجا را برای سفر انتخاب کرده ایم و یا چه مدتی قصد اقامت داریم، اما این مهم است که هدف از سفر را در این رابطه ملاک تصمیم گیری کنیم.


به عنوان یک اصل کلی بهترین تصمیم این خواهد بود که زیورآلاتی که می ترسیم در سفر به نحوی از دست بدهیم را هرگز با خود نبریم وزیورآلات و اشیاء قیمتی را در منزل بگذاریم مگر این که آن ها به بخش مهمی از سفر مرتبط باشند. البته این مسئله به این معنی نیست که باید در وقت سفر کلیه زیورآلات را در خانه بگذاریم . در واقع سفر می تواند فرصت مناسبی باشد برای افزایش تنوع زیورآلات خود با خرید تعدادی جواهرات کم قیمت تر  و جایگزین که با این کار مجموعه جواهرات موجود را تکمیل تر خواهیم کرد و سفری را با استایل جدید تر و متنوع تر خواهیم داشت.

این ترفند بخصوص در موقع سفر به مناطق طبیعی و گردشگری که شما را به فعالیت زیاد در طبیعت وا خواهد داشت حتما توصیه می شود. مثلا با داشتن جایگزینی زیبا برای حلقه ازدواج و یا نامزدیتان می توانید سفری با آرامش را بدنبال داشته باشید و ترس از این که حلقه خود را از دست بدهید هم ندارید. البته انتخاب جایگزین مناسب برای زیورآلات مهم و دوست داشتنی شما نیاز به صرف وقت و دقت خواهد داشت.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی