دیبانو::مجله زیبایی و سلامت

هنر زیبایی

راهکاری ویژه برای اینکه لاغرتر دیده شویم

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ق.ظ

seem thinner


اگر روزی چند دقیقه وقتمان را در روبروی آینه صرف کنیم و روی ژست خودمان کار کنیم قادر خواهیم بود راهکارهایی که در این پست ارائه شده را به یاد سپرده و از آن بهره مند شویم. در واقع در طول روز می توان تمرین کرد و یاد گرفت که چطور راست و کشیده ایستاد. اگر در ظاهر خود متوجه غوز یا خمیدگی می شوید سریع آن را برطرف کرده و خود را موظف بدانید که ظاهر فیزیکی خود را تحت کنترل داشته باشید.

بسیاری از خوانندگان، ورزشکاران و بازیگران حرفه ای برای سال ها این رویه را مورد استفاده قرار داده اند به نحوی که دیگر با موفقیت قادر هستند که ژست جذاب و صحیحی را  در طول اجرای برنامه هایشان داشته و اثر مثبتی از خود در بینندگان بگذارند. پس نکته مهم این است که در هر لحظه به صورت آگاهانه عمل کنیم و شکل ظاهری خود را مراقبت کنیم. 

در برخی موارد خرید یک وسیله الکترونیکی ساده و کوچک که میزان کالری مصرفی را در طول روز و در حین فعالیت های عادی نشان می دهد نیز می توانید مکمل خوبی باشد که همیشه ما را خودآگاه نگه دارد. البته برخی از این دستگاه ها ژست بدن و فیزیک ظاهر را مونیتور می کند و در صورت غوز کردن و یا خمیدگی در بدن زنگی را به صدا در می آورند و به شما یاد آور می شوند که شما از حالت ژست ایده آل خارج شده اید.

در مواقعی حین فعالیت های روزانه به دلیل مشغله ممکن است شما از ژست خود غافل شوید. به عنوان مثال وقتی پشت میز کامپیوتر نشسته اید ممکن است کمی غوز کنید. و یا اینکه وقتی در یک گردهمایی و یا جشنی به یک فرد آشنا بر می خورید و گرم صحبت می شوید از حالت ژست مقتدرانه خارج شده و غوز نمایید. اینها نمونه هایی از مواقعی است که از حالت خودآگاه خارج شده اید. پس مجددا یادآور می شویم که مهمترین راه حل در این ارتباط افزایش خودآگاهی و نیز تمرین پیوسته در مقابل آینه به صورت روزانه می باشد. نتیجه مثبت این کار در وهله اول این است که خوش هیکل و لاغرتر دیده می شویم و از سوی دیگر از اعتماد به نفس بیشتری در برخورد با دیگران بهره خواهیم برد.


مطالب مرتبط:

برنامه ریزی در کاهش وزن

15 میان وعده بسیار موثر در کاهش وزن

چه زمانی چه چیزی بخوریم؟



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی