دیبانو::مجله زیبایی و سلامت

هنر زیبایی

بسیاری از خانم ها به دنبال این هستند که بدانند چربی های اضافه ران پا را چطور از بین ببرند. از طرفی اغلب مطالبی که ممکن است در این زمینه در اینترنت پیدا کنید بی کیفیت هستند. در اینجا یک ویدئو کوتاه و موثر تقدیم شما می شود که شامل حرکات ورزشی ساده اما کارآمدی است که بدون نیاز به هر گونه تجهیزات و در منزل قابل انجام است.

توجه داشته باشید که فرم دادن عضلات ران پا با ورزش های تکمیلی، بعد از آب کردن چربی های اضافه قابل انجام است. بنابراین تمرینات این ویدئو مقدم بر سایر تمرینات در خصوص عضلات ران پا هستند. علاوه بر این، شما در آب کردن چربی های ران موفق نخواهید بود، مگر این که هم زمان از رژیم غذایی متناسب با شرایط فیزیکی خود بهره ببرید و نیز برنامه ورزشی مستقلی مثل پیاده روی سریع برای کاهش وزن سراسری در بدن خود داشته باشید.

برای این که تمرین خود را کامل کرده باشید، لازم است هر یک از حرکات نمایش داده شده در ویدئو را تا جایی انجام دهید که احساس سوزش در عضلات ران خود داشته باشید. در این مرحله 5 بار دیگر هم حرکت را تکرار کنید و سپس به سراغ حرکت بعدی بروید. با به پایان رساندن همه حرکات به این ترتیب، شما یک ست از تمرین را انجام داده اید و تمرین شما زمانی به پایان می رسد که 3 ست از حرکات را انجام دهید. برای این که تمرین شما اثر بخش باشد، توصیه می شود که آن را حداقل دو بار در هفته تکرار کنید.

 

 


دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 20 ثانیه 

نمایش منبع

 

مطالب مرتبط:

ویدئو:: تمرین فرم دادن ماهیچه های داخلی ران پا

ویدئو:: تمرین فرم دادن ماهیچه های بیرونی ران پا

 

نظرات  (۱)

۰۵ دی ۹۵ ، ۰۱:۰۱ عباس حیدری
البته اگه هر روز بروی حمام کنی لاغر میشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی