دیبانو::مجله زیبایی و سلامت

هنر زیبایی

برچسب دیواری سه بعدی: یک کاغذ دیواری جذاب

پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۹ ب.ظ

کاغذ دیواری سه بعدی


امروز قصد داریم یک ابزار دکوراتیو زیبا و جذاب جدید را به شما معرفی کنیم که می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای کاغذ دیواری باشد و اجرای آن در داخل منزل نیز به حدی ساده است که شما خودتان به تنهایی از پس آن بر خواهید آمد و نیازی به کمک دیگران ندارد. با برچسب های دیواری سه بعدی می توانید به منزل خودتان ظاهری باشکوه بدهید.

این برچسب ها به غیر از زیبایی، خاصیت عایق صوتی هم دارند که حریم خصوصی منزل شما را آن طور که شایسته آن است حفظ می کند و طراحی پشت چسب دار آن ها نیز امکان نصب آسان را فراهم می کند. کافی است یک قطعه از آن را در دست بگیرید و به دیوار بچسبانید. همین و تمام!

طرح آجری عالی این پوشش دیواری، یک حس طبیعی القا می کند و به نظر بیننده این طور می رسد که انگار دیوارهای داخلی منزل شما واقعاً با آجر های سه بعدی پوشیده شده است. همچنین ماده ضد آب استفاده شده در این برچسب ها، آن ها را قابل شستشو کرده و از هرگونه رطوبتی محافظت می کند. 

شاید با کمی اغماض بتوان این محصول را نوعی کاغذ دیواری سه بعدی هم نامید که در رنگ های متنوعی در دسترس است و با استفاده از آن می توانید زیبایی خانه خود را به طرز شگفت انگیزی ارتقا دهید.

اگر در زمینه استفاده از این برچسب ها تجربه ای دارید، لطفاً با نقد و بررسی این محصول در پایین این پست، تجربه خود را را با دیگران به اشتراک بگذارید.


چسب دیواری سه بعدی


نظرات  (۱)

قیمتش چنده خیلی خوشگله
پاسخ:
این یک محصول بسیار جدید است که احتمالاً هنوز در ایران عرضه کننده ای ندارد و فعلاً هم از گرانترین نوع پوششی است که ممکن است بتوان برای دیوار انتخاب کرد. هر قطعه نیم مترمربعی آن 27 دلار است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی