دیبانو::مجله زیبایی و سلامت

هنر زیبایی

چگونه یک کیف دستی مناسب انتخاب کنیم

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۱۷ ق.ظ


کیف زنانه


خیلی سخت است که اشتیاق داشتن یک کیف دستی مطابق با فصل و مد روز را دنبال نکنیم، اگر چه پیدا کردن کیفی مناسب عمدتا مشکل است. خیلی چیزا هست که باید در نظر گرفت برای این انتخاب. کیف شما نه تنها باید منطبق با روش و سطح زندگی شما باشد، بلکه نشان دهنده انتخاب استیل شما و صد البته با بودجه و توانایی مالی شما همخوانی داشته باشد. روزی که شما تصمیم به خرید یک کیف مناسب و جدید برای خودتان می گیرید، از کیف کوله گرفته تا کیف دستی کوچک، شما با انتخاب های متعدد و گاهی گیج کننده مواجه می شوید. تلاش خواهیم کرد در این امر لیست کاملی از انتخاب های مناسب که مختص خانم های جوان و مشکل پسند است را در این وبلاگ فراهم کنیم.

کیف های مورد علاقه خانم ها بسیار متنوع بوده و از عملکرد ها و ویژگی های متعددی برخوردار است. برخی مدل های کیف کاملا مناسب خانم هایی است که وقت زیادی برای تعویض کیف خود در طول هفته ندارند و انعطاف پذیری بیشتری را مد نظر دارند از استفاده کیف در روز و یا شب و همینطور در روزهای کاری هفته و یا تعطیلات آخر هفته. ترکیب رنگ چنین مدل هایی از تنوع بالائی برخوردار است و سلیقه های مختلف را پوشش می دهد. اگر شما وسایل شخصی اندکی را روزانه با خود همراه دارید، ما گروهی از زیباترین مدل های کیف دستی را به شما پیشنهاد خواهیم کرد. اما اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که کلی وسایل و لوازم شخصی خود را با خود حمل می کنید و نمی خواهید افراد دیگر متوجه آن شوند، مدل های زیبا که بند های شکیل دارند و به راحتی قابل حمل هستند برایتان مناسبتر خواهد بود. در صورت اینکه خانم فعالی هستید و می خواهید دستانتان آزاد باشد، کیف های رو دوشی که به صورت ضربدری بر روی دوشتان می گذارید مناسبتر خواهد بود. این کیف ها را در روز و شب هم می توان استفاده نمود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی