دیبانو::مجله زیبایی و سلامت

هنر زیبایی

همخوانی کیف انتخابی با ظاهر و استیل شما

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۳۷ ب.ظ

انتخاب کیف


به احتمال زیاد میزان تحقیق و بررسی که برای خرید یک جفت جین صرف می کنید را برای خرید کیف دستی خود مصرف نمی کنید. این در مورد بیشتر خانم ها صادق است. اما می دانید که ناهمخوانی کیف دستی با استیل و ظاهر شما به همان میزان در شیک پوشی شما تاثیر گذار است که یک جفت جین و شلوار لی جذابیت و زیبایی را برای شما به دنبال دارند.

در این پست و مطلب بعدی که در این وبلاگ خواهد آمد مراحل ساده ای به منظور انتخاب صحیح کیف زنانه متناسب با تیپ، استیل و ظاهر شما ارائه می شود. اگر قصد دارید میزان اضافه وزن بدنتان کمتر به چشم بیاید شکلی از کیف را انتخاب کنید که متضاد با ظاهر بدنتان است. برای مثال اگر شما قد بلند و لاغر اندام هستید، شما می توانید کیف های خمیده و گرد مانند استفاده کنید که با این انتخاب شما کمی انحناء به ظاهرتان اضافه خواهید کرد. اگر شما قد کوتاه و دارای بدنی با انحنا هستید می توانید کیفی را انتخاب کنید که بلند و مستطیلی شکل باشد، یعنی دقیقا عکس ظاهر شما.

اگر چه شکل کیف انتخابی شما باید متضاد با شکل بدنتان باشد ولی اندازه کیف باید مطابق با اندازه سایز شما انتخاب شود. هر چه جثه کوچکتری دارید باید از کیف ها با اندازه های کوچکتر استفاده کنید و بر عکس. اینکار همخوانی و مطابقت بیشتری را با استیل و ظاهر شما نشان خواهد داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی